Internet se je od iznajdbe naprej izboljšal z nezadržno hitrostjo povsod. Z leti so se razvijale ter napredovale vse medmrežne strani, izboljšave pa so doživele tudi medmrežne trgovine, ki nam danes nudijo enostavno plačevanje iz prijetnega fotelja. Opcije, ki nam jih ponujajo kakovostne trgovine, so v današnjih dneh raznolike. Med spletnimi nakupovalnimi kategorijami lahko tako izbiramo med dosti dobrimi izdelki, kot npr.:

Izbira, ki jo lahko izrabimo pri naročanju na globalnem spletu, je dokaj obilna in pestra. Zaradi razširjenosti internetnih strani tako v današnjih časih skoraj ni več artikla, ki nam ne bi bil na razpolago. Preden si rečemo, da bomo produkt izbrali prek spleta pa se moramo odločiti, kje bomo izbrali želeni kos. Večje strani so se do teh časov že pretvorile v megalomanske spletne nakupovalne trgovine, kjer lahko brskamo med dosti predmeti iz različnih kategorij. Nekatere pa so se usmerile na ožja področja, kjer pa naročnikom zagotavljajo kvalitetno svetovanje ter zelo kvalitetne artikle. Kakorkoli se odločimo, pa je dobro vedeti, da je pred plačilom smiselno poiskati ceno naročila pri vseh prodajalcih, tako na medmrežju kot v pravih nakupovalnih centrih. Primeri se lahko, da s hitro raziskavo prodajaln pridemo do izdelka po zelo manjši ceni ter s tem ohranimo veliko evrov.

Marsikdo, ki zapravlja v trgovinah, se sprašuje, kako to, da so stroški plačila v spletni prodajalni velikokrat dosti nižji kot pa cene v pravih butikih. Temu ne botruje le en vzrok, ampak kar nekaj, glavni pa je, da medmrežna stran za izvajanje storitev nima visokih odhodkov najema, kot jih najdemo v pravih prodajalnah. Si predstavljate, kako visoki so stroški za najem trgovine v katerem izmed naših prodajnih središč? Stroški plačila prostorov so visoki ter hitro sežejo nekaj sto oziroma tisoč evrov, to pa pomeni, da mora trgovec odprodati mnogo več produktov, da doseže plus. Zaradi tega večina trgovcev še za nekaj evrov podraži artikel, to pa na koncu nosimo mi – kupci. A odliv denarja zaradi najemnine ni edina sprememba cene, kar vedno plačamo potrošniki. Temu strošku je smiselno dodati še strošek ohranjanja fizične prodajalne in zalog, honorarje prodajalcem in preostale nujne stroške, na katere naletimo tekom dela. Verjetno vam je že jasno, da internetna stran omenjenih stroškov nima ali pa so minimalni, saj se kompleten nakup odvija prek medmrežja ter poštne službe. Zato so skupni odlivi firme ob koncu meseca precej manjši kakor pa pri fizični prodajalni, to pa pomeni, da zmore prodajalec znižati ceno artikla ter vseeno ustvari profit.

Marsikje lahko zasledimo pluse, ki nam jih prinaša spletno nakupovanje, redko kdo pa pozna slabosti, na katere je mogoče naleteti. Na začetku moramo še povedati, da te pomanjkljivosti niso slabe in da nam zaradi tega ni treba prestaviti naročila. V raziskavi, ki so jo naredili v Franciji, se je kar nekaj obiskovalcev internetnih prodajaln jezilo, da se za nakup prek interneta ne odločijo, ker artiklov ni mogoče prijeti v roke ter pomeriti. To drži, saj lahko izdelek prek interneta izberemo samo prek monitorja. Rešitev tega problema je, da se podamo v trgovino, kjer si lahko predmet temeljito ogledamo, ga obujemo ter vidimo, ali nam je fit. Če nam je prav, se lahko odločimo za internetno naročilo, saj sedaj točno vemo, katera številka nam pristoji. 2. ovira, ki je bila ugotovljena, je bilo plačevanje prek interneta. Pri plačevanju prek interneta je še zmeraj precej nezaupanja, ker nekatere skrbi, da bi lahko bili okradeni. Pri nas lahko najdemo nekomplicirano rešitev – plačilo artikla po povzetju. Še en način plačevanja pa je plačilo prek portalov, ki nam nudijo spletna plačila financ (npr. MoneyBookers). Pri takšnem plačilu evre pošljemo na naš spletni račun, nato pa se po nakazilu denarja prestavi od našega računa na račun trgovca. Trgovec tako nikdar ne dobi podatkov o plačilni kartici, ampak nam sredstva iz kartice trga ponudnik, ki nudi internetna nakazila ter nato finance preda trgovcu. To možnost plačevanja uporabljajo mnogi, firme pa so znane in imajo dobro ime, zato vedno skrbijo za varnost in nudijo skoraj stoodstotno zanesljivost pri internetnem plačilu. Kraje so tukaj zelo majhne. Nazadnje pa velja še povedati, da moramo paziti na samo kakovost produktov. Prodaja ponaredkov v trgovinah v Sloveniji je praktično absurd, saj so trgovci podvrženi temeljitim nadzorom. Ob izbiri v predvsem azijskih spletnih prodajalnah pa velja uporabiti malce zdrave pameti. Če kvalitetna in precej draga ura, ki pri nas stane precej denarja, v teh prodajalnah stane bistveno manj, je sigurno ponarejen. Takšnih ponaredkov raje ne naročamo, saj se niso kakovostni, zaradi njih pa lahko imamo zaplete tudi pri carinikih.